29.07.2019

Krásný den všem, mí milí.

Mám tu pro Vás článek o pár produktech zn. Kneipp, které mě oslovily a které by se třeba mohly líbit i Vám (jinak bych Vám o nich nepsala :-)). Ale než se k tomu dostanu, tak bych Vám ráda o společnosti napsala něco málo, i když předpokládám, že značku a produkty Kneipp velmi dobře znáte.

Pár zajímavostí o značce KNEIPP

Již od roku 1891 pomáhají Kneippovy produkty uvolnit a zregenerovat tělo i mysl zákazníků. A celou tu řadu let jsou založeny na pěti pilířích Sebastiana Knieppa.

Mladý mnich Sebastian Kneipp v roce 1846 onemocněl tuberkulózou a jeho vyhlídky na další život nebyly zrovna růžové. Když se mu dostal do rukou výtisk knihy, která se zabývala léčivou silou vody, začal experimentovat se studenými vodami Dunaje. O mnoho koupelí a několik let později byl z tehdy neléčitelné nemoci zcela vyléčen.

Překvapen vlastním úspěchem, rozhodl se své experimenty dál rozvíjet. Kombinoval účinky léčivé vody s dalšími prvky celostního léčebného konceptu, a tak vyvinul princip pěti pilířů, který se opírá o léčivé schopnosti vody, bylinek, cvičení, výživy a rovnováhy. A jako takový se stává hlavními pilíři produktů Kneipp i dnes, o 125 let později. "Příroda je nejlepší lékárnou" - tak lze shrnout Kneippovu filozofii. Kneippovi šlo především o prevenci nemocí: "Předcházení je lepší než léčení," protože "zůstat zdravý a dlouho žít chce každý, ale málokdo pro to něco dělá."


Moje zkušenosti s produkty Kneipp

Produkty této značky používám už roky. Některé pravidelně (např. soli do koupele nebo oleje), jiné občas (krém na paty např. jen v zimě). A když jsem dostala možnost vyzkoušet něco dalšího, tak jsem na to kývla. A co jsem tedy zkusila? :-)

SPRCHOVÝ GEL DOBRÁ NÁLADA

Hned po otevření na mě vybafla naprosto boží vůně, která vám dobrou náladu prostě udělá. Dokonalá harmonie éterického oleje z maracuji a z grapefruitu vás skvěle nakopne! Má krásnou perleťovou oranžovou barvu a pokožka je po sprše hebká, provoněná a vláčná. Určitě ho pořídím znova, protože si ho oblíbil i manžel.

SPRCHOVÁ PĚNA RANNÍ POLIBEK

Sprchové pěny se poslední dobou těší velké oblibě a já chápu proč. Já si pěny oblíbila také, protože ten pocit, když po vašem těle klouže jemná, heboučká pěna je prostě boží. Tato pěna voní nádherně po zralých pomerančích. Obsahuje také pěstící jojobový olej, díky kterému je pleť po sprše nádherně vláčná a vyživená. A také krásně provoněná. Rozhodně ji zkuste, pokud si v pěnách libujete a ovocné vůně máte rádi.

PŘÍPRAVKY NA ODVODNĚNÍ - 3 BYLINKY NA ODVODNĚNÍ + ODVODŇOVACÍ ŠUMIVÉ TABLETY

Tyto doplňky stravy jsem dostala jako takový bonus (samotnou by mě totiž nenapadlo pořídit si cokoli na odvodnění, byť mě na tuto problematiku upozorňovala moje masérka, která mi řekla, že jsem dost zavodněná a měla bych s tím něco dělat). Tak jsem si řekla, okej! Jdu do toho. Tato měsíční kúra obsahovala jak tabletky (na polykání), tak šumivé tabletky. Tobolky na polykání obsahovaly přírodní výtažky, a to složky petržele, kopřivy a jalovce, které přirozeně podporují normální činnost ledvin při odvodnění organismu. Šumivé tabletky měly příchuť ananasu a chuťově byly úplně v pohodě (žádná fuj chemie!). Jejich obsah: hořčík, vápník, kofein a kopřiva. Po dobu této kúry jsem se snažila dodržovat pitný režim, který je hodně důležitý, a pohyb - ten obstarají oji dva rošťáci :-) No a jak to vidím? Chodila jsem čůrat co chvíli, takže jsem se určitě dobře pročistila a cítila jsem se prostě dobře. Ohledně zavodnění organismu - jak to mám teď, netuším, protože jsem na masáži dlouho nebyla :-) Ale myslím, že je důležité, aby se člověk hlavně cítil dobře. A já se tak cítím :-)

Určitě mrkněte na webové stránky KNEIPP, kde se můžete podívat, co vše vůbec značka nabízí a co se vše dá koupit. Mají i krásné dárkové sady, které jsou vhodné jako dárek. Já jednou dostala od mamky sadu 6ti olejů do koupele a to byla paráda! Kdyžtak mi dejte vědět, co od Kneippu máte rádi vy :-)

© 2017 MOMMY BLOG.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky