ÚTULNÝ DOMOV

22.11.2020

Krásný den vám všem.

Zima se nám ohlásila se vším všudy. Tedy aspoň u nás v Brně jsme o víkendu měli námrazu i první sníh! Navíc nám na Dominikánském náměstí postavili veliký dřevěný Betlém a na Zelném trhu už stojí vánoční strom! Prostě je to tak. Vánoce tu budou za chvíli, a tak je nejvyšší čas začít naše domovy zvelebovat, zútulňovat a pomaličku se chystat na krásný čas... 

Já se po dlouhé době rozhoupala a na eshopu Bonami objednala do obýváku koberec. Přeci jen si tam kluci hodně hrají a podložku, kterou jsme tam měli, jsem koncem léta vyhodila. A teď, jak je už zima, jsem nechtěla, aby od studené země nachladli. Ale pořád se to ve mně bilo - kluci jsou pořád relativně malí a chvilku neposedí, tak snad se na koberci nebude brzy vyjímat nějaká krásná skvrna :-D

Zvolila jsem šedo-krémový koberec Think Rugs Royal Nomadic Cream & Grey v rozměru 120x170 cm a naprosto perfektně nám do interiéru sednul a rozměr je ideální. Mají ho ještě ve větším rozměru (160x230 cm), ale ten by pro nás byl už moc veliký. Navíc ho teď mají i ve slevě, safra :-D Teď koberec pořídíte za 1.779 Kč místo 2.759 Kč (ten náš rozměr). Na toto mám vždycky "štěstí". Něco koupím za plnou cenu a jak to mám doma, za pár dní je to ve slevě. Taky to tak máte? Řekněte že jo :-D Jak můžete vidět, koberec je designově opravdu krásný. Je měkkoučký, má vyšší chlup, ale vysává se bezproblémově. Kluci si na něm moc rádi hrají, a když je volný, tak si na něj i já ráda sednu, nebo si na něj lehnu s knížkou v ruce a jen tak si lebedím. Snad nám tak krásný vydrží co nejdýl! Protože když si večer s manželem otevřeme červené víno, tak mám pěkně sevřený půlky, když kolem nás kluci lítají :-D Každopádně, pokud se vám taky tak líbí, běžte do něj, je boží! Bonami mmj. garantuje dodání do Vánoc, ale skladem jich mají dost, takže ho můžete mít doma prakticky hned.


No a druhý úlovek, který z Bonami mám, je tento masivní servírovací tác z cedrového dřeva Premium Housewares Kora v rozměru 28 x 41 cm. Brouzdala jsem totiž jen tak, dívala jsem se, co mají, protože jsem byla ohromená širokým sortimentem a upřímně, kdyby to bylo možné, tak bych nakoupila tak tunu věcí! No a náhodou jsem natrefila na tuto krásu a bylo mi jasné, že ho musím mít. Je tak krásný! Líbí se mi, že má nepravidelný tvar (jako byste měli doma kus stromu z lesa), je hladký a opravdu masivní. Ale nebojte, není těžký (jak může možná působit). Já ho používám různě. Měla jsem na něm citrusy, naposledy domácí padaná jablíčka, a když jsem balila první dárky, tak mi posloužil pro odložení lepicí pásky, vánočních razítek, motouzů a mašliček. Taky je skvělý na různé dobroty k televizi. Prostě ho využíváme všelijak a není to žádný lapač prachu. A abych nezapomněla, teď ho mají ve slevě samozřejmě taky :-D Stojí aktuálně 1.139 Kč. Ale tato cena se vztahuje na můj rozměr 28x41 cm. Mají ho tam i v dalších rozměrech, což mi přijde super. Protože někdo využije menší a jiný zase větší.

Jak to vidím, tak budu zase po večerech na Bonami koukat, protože teď se tam se slevami roztrhl pytel a kdo by nechtěl nějakou tu korunku ušetřit? Navíc má Bonami i sekci TIPY NA DÁRKY, kde stačí zadat pro koho má dárek být a v jaké cenové hladině a tipy se vám jen pohrnou. To je, myslím, dost vychytaný!

Mějte krásný den a snažte si příchod vánočních svátků co nejvíc zpříjemnit a užít, i když je doba jaká je.

Vánoce jsou jen 1x za rok a kdy jindy zpomalit, užít si vzájemnou blízkost a být vděčni za to, že máme kolem sebe milující rodinu?

*Barterová spolupráce s Bonami.cz

© 2017 MOMMY BLOG.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky