TIPY NA VÁNOČNÍ DÁRKY PRO ROK 2020!

26.11.2020

Krásný den, přátelé.

Do Vánoc nám zbývá měsíc a to znamená jediné. Postupné nákupní šílenství :-D Nevím jak vy, ale já si v cca polovině roku začínám psát tipy na dárky, což mi dost pomáhá, protože nemusím pak dlouze přemýšlet, co komu koupit. V tuto chvíli mám téměř vše nakoupené a už mi zbývá jen pár věcí. Ale protože je mi jasné, že se mezi vámi najde několik lidiček, kteří možná tápou, neví a hledají inspiraci, rozhodla jsem se vám sepsat článek s tipy na vánoční dárky pro všechny (pro ženy, muže, děti pro rodinu, ...). Jsou to vesměs věci, které máme buď doma a jsme s nimi spokojeni, nebo je máme sami na wishlistu! Jo a ještě jedna věc - tento článek není nikým sponzorovaný! :-) Jdeme na to!

Dovolila jsem si rozdělit svoje tipy do několika kategorií, aby to bylo přehledné a mohli jste se sami podívat na ty, které vás zajímají a nemuseli jste sáhodlouze tápat. Snažila jsem se Vám dohledat i přímé linky tam, kde jsem cítila, že by to pro vás mohlo mít užitek. Pokud vím, že jsou u některých firem v dohledné době slevy typu BLACK FRIDAY nebo mi pro vás firmy daly slevové kódy, máte to tam také uvedeno. A jen pro pořádek - ze slevových kódu nemám žádné provize, jen to prostě jen poděkování za to, že tu se mnou jste :-* Bez vás by to totiž nešlo! Tak už se tu nebudu "vykecávat" a jdeme na ty tipy, ať Ježíšek stihne přijít včas! :-)


DĚTI


AGÁTIN SVĚT

V tomto obchodě, ale i na e-shopu, nakupujeme asi 2-3 roky a skýtá neskutečné množství úžasných a vzdělávacích hraček. Navíc e-shop Agátin svět disponuje efektivním filtrovacím systémem, kde si vyberete pro koho by měl dárek být (např. chlapec, 3 roky, grafomotorika) a pak už jen vybíráte :-) Dávám Vám sem tipy na naše oblíbené hračky. A mám tu pro vás i slevový kód: sleva 10% s kódem IGFMOMMY10 .

Pro kluky máme objednáno Člověče, nezlob se, kterému jsem sama nemohla odolat a myslím, že ho budu s manželem hrát klidně sama :-D Další krásnou hrou pro celou rodinu je Ovocný sad. Oba kluci si velice rádi hrají s magnetickou stavebnicí SMARTMAX My first animal train (ale mají i jiné verze!). Pro kluky doporučuji i bombastickou Zatloukačku - dopravní prostředky. Krásnou hračkou je i Puzzle Duo (opět najdete spoustu verzí). Hračkou roku se stala i velice kreativní hra Hmatej a najdi. U ní se zabaví celá rodina. Skvělá je i Balanční hra velryba od zn. Vilac. Potrénujete tady mmj. i trpělivost a pevné nervy :-D Momentálně u nás doma hodně vede i Malování krok za krokem, hlavně tedy u Kubíčka. Ten si to dost  oblíbil a koneckonců i já nemám problém nakreslit třeba bagr (aby vypadal opravdu jako bagr!). V Agátině světě mají ale i knížky. My si oblíbili tituly jako např. Gerda - příběh velryby, pak její pokračování Gerda - příběh moře a odvahy, nemůže chybě Malý princ a skvělou knížkou o tom, jak se k sobě chovat, je i Dědečku vyprávěj od Ladislava Špačka.

ALBI

Předpokládám, že není nikdo, kdo by Albi neznal, neméně i jejich ikonickou "albi tužku". A o ní bude řeč. Je to naprosto geniální věc a my máme doma asi 20 knížek a na Vánoce jsem koupila další 3 :-D Kluci Kouzelné čtení milují. Nám, jako rodičům, se líbí i to, že jsou  knížky mmj. i vzdělávací. Doma máme všechny díly Zpívánek (a kluci opravdu všechny písničky umí), pak Dopravní prostředky, Básničky z lesa, První písmena, První číslice, Angličtinu, Betlém, 3 druhy pexes, pak nějaké knihy o zvířátkách, Večerníčky, Hry do auta, Když roboti brebentí a další tituly, na které si teď už nevzpomenu. Každopádně jak vidíte, máme jich hodně. Ale jsou opravdu skvělé a já je doporučuji všemi deseti. Rozhodně koukněte, co vše mají :-)

FEEDO (CZ I SK)

Moje poslední tipy pro děti budou z e-shopu Feedo.cz (ale najdete je i na Feedo.sk). Zde jsme nakupovali dost věcí, když byli kluci ještě malí, ale i letos jsem tam nakoupili nějaké hračky - a to dřevěnou vláčkodráhu WOODY , pokladnu CASDON s příslušenstvím,  batůžek Žralok a deku s motivem Lva. 

No a kdo by chtěl nakoupit ze sekce Hračky a Dětský pokoj se slevou 15% (pozor - sleva se vztahuje i na zlevněné věci!), mám tu pro vás slevový kód.                                             Pro ČR: MOMMY15 . Pro SK: MOMMY15SK .

Jinak na e-shopu mají spoustu krásných věcí! Mě třeba zaujala tříkolka Kinderkraft, od stejné značky nádherné odrážedlo. No a Petite et Mars mě dostalo krásnou pletenou dekou, která by se vyjímala v každém kočárku, anebo tohle designové houpátko - to je! Když tyhle skvostné věci vždycky vidím, tak se mi do hlavy vkrádá myšlenka na třetí dítě :-D


MUŽI


APRODELTA / SENSUALITÉ

Nevím jak vy, ale pokud nevím co, tak parfém to vždy zachrání (asi stejně jako u nás žen). Dávám vám sem tipy na parfémy, které u nás doma sklidily veliký úspěch a které mám z e-shopu Sensualité. Navíc teď jsou na většinu z nich slevy díky Black Friday (až -60%!). Takže dámy, ještě ušetříte!

Skvostná a mužná vůně je Jimmy Choo Urban Hero. Je to dřevitá, aromatická vůně s akordy kůže. A je pekelně sexy! Elegantní vůně je bezpochyby i Boucheron Quatre. Navíc důmyslný flakon inspirovaný ikonickým šperkem z dílny Boucheron se bude v koupelně opravdu vyjímat. Moderní, nadčasovou, energickou, ale zároveň i romantickou a smyslnou vůní je Rochas L´Homme. Poslední vůni, kterou Vám z tohoto e-shopu doporučím, je Karl Lagerfeld - New York. Dřevitá a citrusová vůně pro muže se špetkou pepře a jemnými květy je nejjemnější ze všech a já si ji dovolím zařadit mezi tzv. unisexové vůně, protože bych se ji nebála v zimě nosit i já.

Na e-shopu můžete ale pro své drahé polovičky pořídit i luxusní pánskou kosmetiku Thalgo

GENTLEMAN STORE

Zde na tuty najdete plno inspirace, co by se mohlo vašim milým líbit. U Gentleman Store najdete oblečení, doplňky, kosmetiku, vše potřebné pro holení (i boží barber sety!), různé doplňky v podobě peněženek, tašek, pouzder na iPhone, slunečních brýlí apod. Určitě mrkněte i sem, protože gentlemanství nepočká!

MANUFAKTURA

Co by to byly Vánoce bez dárků od ryze české značky? Mám na mysli Manufakturu. Každý rok ode mě rodina dostává nějaké balíčky, protože já mám pro Manufakturu velikou slabost. Když se totiž spojí zlaté české ručičky, ty nejlepší a poctivé ingredience a vše se s láskou spojí, musí zaručeně vzniknout něco úžasného. Pro muže má Manufaktura celkem 4 kolekce a věřím, že každá si získá své publikum. Tak mrkněte na e-shop a vyberte si z kolekce: Vítr v plachtách, Na kole, Vzhůru do oblak a Pánská jízda!

OTTO KILIAN

Tady mám něco pro elegány a všechny muže, kteří se nebojí být elegantní a třeba i trošku vybočit z řady a zaujmout okolí neotřelými doplňky. Jedná se o hravé doplňky nejen pro muže! Na stránkách najdete např. sadu motýlka a manžetových knoflíčků, sadu motýlka a kapesníčku, kravaty, manžetové knoflíčky apod. Ale značka OTTO KILIAN nezapomněla ani na ženy, a aby k sobě pár hezky ladil, tak i dívka může v téže designech doprovodit svůj protějšek! Pro dívky značka nabízí např. dámské motýlky, čelenky, sponky do vlasů nebo náušnice. A abych nezapomněla - značka Otto Kilian používá pouze vysoce kvalitní látky z Anglie, které se zpracovávají zde, v České republice. 

PEPPER FIELD

Pokud váš protějšek rád vaří, tak mám pro vás skutečnou lahůdku. Jedná se o pravý kampotský pepř v dokonalém balení vč. designového mlýnku. Nejen, že tento pepř povýší jinak obyčejný pokrm na neobyčejný, ale bude se i skvěle vyjímat u vás v kuchyni.

STORM

Stejně jako každý rok si nemohu odpustit doporučení designových hodinek STORM. Nedá se nic dělat, ale za mě jsou to jedny z nejlepších hodinek jaké jsem kdy měla. Já sama mám asi patery. Navíc tento týden 23.11.-29.11. probíhá BLACK FRIDAY WEEK, kdy mají slevu 20%! Tak rozhodně koukněte, jaké modely STORM nabízí! Ale nenechte se zmást. Storm už dávno nejsou jen hodinky! Najdete tu např. i parfémy, peněženky, tašky apod. 


RODINA A PŘÁTELÉ


VLASTÍKOVY BEDÝNKY

Jsem už (bohužel) ve věku, kdy mi udělají radost i nějaké dobroty a když jsem objevila e-shop Vlastíkovy bedýnky, moje srdce i žaludek zaplesali :-D Sama jsem už doma jednu bedýnku měla a plánovala jsem ji dát tchánovi na Vánoce. Ehm... jak to dopadlo? Bedýnka už není :-D Takže to abych se podívala na další. Mají tam skvělý výběr a ať už by se jednalo o dárek tatínkovi, tchánovi, dědečkovi, nebo mamince, babičce či tchýni, tak si troufám říct, že by byla radost zaručena.

BONAMI

O tomto e-shopu jsem vám psala v minulém článku a směle mohu říct, že pokud se podíváte na Bonami.cz, tak neodejdete s prázdnou! Já tam minule ulovila např. tento nádherný servírovací tác z cedrového dřeva a kdo ho vidí, tak mi ho chválí a sklízí úspěch na všech frontách. Já přemýšlím, že ho pořídím mamce i tchýni, protože se oběma moc líbil. Na Bonami seženete snad všechno a já tam mám už políčeno na nový jídelní servis, protože ten stávající už má ty nejlepší časy za sebou :-)

CANDLE STORIES

Co by to byly Vánoce a zimní čas bez svíček? Já jak začne být jen trochu zima (no, spíš podzim), začínám pálit vosky a svíčky. U nás v Brně mám, co se svíček týká, oblíbený obchod CANDLE STORIES, kde najdu jen to nejlepší. Ale nebojte - mají i e-shop, takže můžete objednávat i vy z Plzně :-) Svíčky Yankee Candles jsou tak provařené, že je nemusím ani představovat (že ne?). Ráda bych ale zmínila i jiné značky, které mají naprosto úžasné svíčky a které stojí za to zkusit (dávám vám na to čestné slovo). Jedná se např. o VOLUSPA, Paddy Wax (od nich miluji kolekci Library, zvlášť Edgar Allan Poe) a pak naprosto úžasné WoodWick svíčky, které mají dřevěný knot, který když zapálíte, tak praská jako dřevo v krbu.

COASTERI

Na instagramu jsem objevila účet @coastericz  a naprosto jsem se zamilovala. Paní/slečna vyrábí nádherné podtácky, tácky a servírovací tácy a ceny nejsou vůbec takové, jaké jsem si myslela. Jsou více než přívětivé a myslím, že by byly ozdobou každé domácnosti. Sousedka by pukla závistí ;-)

ELKA UNDERWEAR

Kdo by neznal trenky od ELKA? My máme doma asi 4 sady a všichni je rádi nosíme! Navíc mají teď zase nové a boží vánoční sety, tak koukněte! Jinak ELKA samozřejmě nedělá jen trenky, ale najdete u ní o body, trička, podprsenky, boxerky nebo spací masky na oči! 

FANCYGLASSES

Posledním tipem v této kategorii jsou stylové skleničky (skleněné či plastové), které najdete na instagramovém profilu @fancyglasses_cz. Stačí si vybrat druh skleničky, barvu a můžete si dokonce vybrat i jaký text na ni chcete nechat dát. My máme doma už skoro rok 3 kousky a jsou stále jako nové! Navíc jsou krásné v sadě třeba jako dárek kamarádce, na svatbu, na rozlučku se svobodou, nebo jen tak :-)


ŽENY


APRODELTA / SENSUALITÉ

Čím jiným bych měla začít, než s parfémy? Všechny, které vám tu představím (resp. na které vám dám tipy), mám od AproDelty, který je distributor parfémů (dodává originální parfémy do parfumerií Sephora, Douglas, Marionnaud, Fann a na e-shop Sensualité). Btw. na Sensualité probíhají až do 30.11. slevy až -60%, takže rozhodně koukněte! A myslím, že i dost parfémů, které vám tu ukáži, na e-shopu ve slevách jsou!

Pokud bych měla vybrat parfém, který se hodí celoročně, ve kterém se snoubí květinovo-ovocné tóny s kapkou orientu, tak by to byl rozhodně Boucheron Quatre. Navíc má krásný a sofistikovaný flakon inspirovaný ikonickým prstenem šperkařského domu Boucheron. O něco svěžejší, jemnější a ovocnější je Boucheron Quatre en Rose. U tohoto parfému dominuje kromě růže například mandarinka, černý rybíz nebo jasmín. U značky Boucheron ještě zůstaneme. Nemohu vynechat letošní novinku, kterou je Boucheron Serpent Bohéme. Parfém má dokonalý flakon evokující hadí kůži a jeho vůně mi připadá jako babí léto. Obsahuje květinové, pižmové a chypre tóny. S touto vůní budete mít u sebe neustále kousek léta! Posledním parfémem od značky Boucheron bude niche parfém Orange de Bahia. Niche vůně patří mezi ty nejvzácnější a také nejdražší vůně světa. Proto flakon stojí kolem 5.000 Kč. Ano, je to dost, ale jedná se o vysoce sofistikovaný parfém s úžasnou výdrží a originálním obsahem. 

I když tyto parfémy miluju, tak mi nejvíc k srdci přirostly tyto dva: Rochas Byzance a Mademoiselle Rochas In Black. U Rochas Byzance najdeme např. šťavnatou hrušku, beragmot, vanilku, světlé dřevo a pižmo. I když je v první chvíli příjemně nasládlá, zanechává za sebou orientální stopu, která vůni povyšuje na naprosto úchvatnou záležitost. In Black zaujme svým "rockovým" vzhledem, ale nenechte se zmýlit. Ukrývá v sobě ryzí ženskost v podobě ostružin, vanilky, bergamotu, růže, ambroxanu nebo např. kůže.

Máte-li rádi spíše dřevitě-ovocné vůně, pak by se vám mohl zamlouvat Coach Dreams, jehož střička je vyrobena v podobě květiny. Pokud ale preferujete květinové vůně, zkuste Karl Lagerfeld Paris.

BENEFIT

Co by to byly Vánoce bez nějakého balíčku od Benefitu? :-) Jako každý rok i letos se Benefit vytasil s božskými vánočními sety, které zakoupíte v Sephoře. A co je na nich nejlepší? Kdy pominu prostě už jen to, že skoro vše od Benefitu je super, tak je to cena. Protože např. cena za vše v balíčku by byla kolem 2500Kč, ale vy zaplatíte třeba jen 990Kč. Doporučuju kouknout - mají tam fakt bomby!

ELNINO.CZ

Internetovou parfumerii Elnino.cz znám poměrně dlouho a pořídila jsem si tam už nespočet věcí a taky jsem dost penízků ušetřila. Dám Vám pár tipů na kousky, které odtud mám a se kterými jsem byla hodně spokojená.

Například multifunkční olej od NUXE je něco, co musíte aspoň jednou za život mít. Ta vůně je dokonalá, olej je suchý, takže se rychle vstřebává a můžete ho použít na pleť, vlasy i tělo. Parfém Libre od YSL (a zvlášť v krásné sadě) udělá radost každé ženě! Je velice smyslný, ženský, provokativní a sexy! Stejně tak nešlápnete vedle ani se sadou štětců pro každodenní použití od Real Techniques, což jsou machři na štětce a houbičky! A posledním kouskem co doporučím je sada na oči od Collistaru, která obsahuje fantastickou řasenku Infinito a skvělý dvoufázový odličovač.

GALVANIC SPA

Poslední dobou hýbou světem různé převratné technologie v péči o pleť, a i já jsem se nechala zlákat k pořízení galvanické žehličky, kterou lze použít na pleť, vlasy i tělo. Primárně s ní chci bojovat s mými vráskami v  oblasti oči, protože ty se mi nedaří zmírnit. Ale výsledky, které jsem viděla u jiných dam, mě naprosto ohromily! Takže věřím, že s mými vějíři Galvanic Spa zatočí! Navíc teď na přístroj bude 27.11. veliká sleva -40% díky Black Friday, tak si můžete udělat radost pod stromeček a pořídit ho ZDE , nebo se na cokoli ptejte Lucie Kaupové, která vám zodpoví veškeré dotazy.

LUSH

Zima a voňavé koupele jdou ruku v ruce. A kdo je u nás přeborník co se koupelí týká? No přeci LUSH! A i letos mají úžasnou vánoční kolekci Snow Fairy, ale samozřejmě i plno dalších nádherných nejen vánočních produktů. Můžete si vše objednat online a buď si nechat vámi zvolené produkty poslat, nebo si je můžete osobně vyzvednout na jedné z poboček (Palladium nebo OC Nový Smíchov). Navíc si můžete nechat vše i krásně zabalit do některého z malovaných šátků - tomuto balení se říká "knot wrap" a nejen, že bude dárek vlastně ekologicky zabalen, ale šátek může obdarovaný i nadále využít. A to mi přijde teda super!

MANUFAKTURA

Stejně jak jsem to psala už výše (u mužů), Vánoce bez Manufaktury by prostě nebyly Vánoce. Každý rok zde nakupuji a letos nebude výjimka. Navíc, jejich nová limitka Jablko a mandle je prostě dokonalá! Pokud jste ji ještě nezkusili, tak určitě něco vezměte (třeba jen krém na ruce). Stojí to za to. Určitě bych vám doporučila i jejich ikonickou Sedmikráskovou řadu, konkrétně Sedmikráskové pleťové lázně. Ty jsou blahodárné i pro suchou a citlivou pleť. Na své si přijdou i děti, protože Manufaktura letos odpálila i dětskou řadu, navíc s nejroztomilejšími obaly na světě! A protože letos opravdu nezaháleli, tak navíc otevřeli v Praze v Melantrichově ulici i Zážitkovou laboratoř zvanou Manufaktura Experience, kde si můžete udělat svůj vlastní šampon na vlasy, sůl do koupele apod. Já ji měla možnost s kamarádkami navštívit a rozhodně doporučuji všemi deseti! Byl to úžasný zážitek a jako dárek by to byla bomba!

NOXSILK

NOX povlaky na polštář, masky na spaní, gumičky do vlasů a roušky jsou precizně ušité z nejkvalitnějšího přírodního morušového hedvábí. Hebkost, lesk a krása hedvábí je jedinečná. Jeho beauty účinky pro pleť a vlasy jsou známé po celém světě. Hedvábí obsahuje aminokyseliny a proteiny podobné těm, které jsou v lidské kůži. Zabraňují stárnutí buněk a napomáhají k tvorbě kolagenu. Hedvábí je antibakteriální, baktérie ani prach se v hedvábném vláknu neudrží. NOX SILK povlaky na polštář a masky na spaní udržují v pleti a vlasech vlhkost. Séra a krémy mohou mnohem lépe působit, protože zůstávají na pleti na rozdíl od jiných materiálů (např. bavlna), které z pleti absorbují vlhkost i část na pleť použitých kosmetických produktů. Tento dárek ocení jistě každá žena a dívka. Já mám kompletní sadu doma několik měsíců a už nechci spát na ničem jiném!

OLAPLEX

Já, jakožto majitelka suchých, lámavých vlasů se sklonem ke krepatění, jsem dlouho hledala výživný šampon, který by moje vlasy zkrotil. A před cca rokem jsem našla OLAPLEX a od té doby na něj nedám dopustit. Je opravu velice výživný, takže kdo má vlasy jako já, bude nadšen! Navíc teď na webu www.olaplex.cz začíná #blackfriday . Kdo chce tuto SOS záchranu pro vlasy zkusit (nebo doplnit zásoby), máte možnost! Když si od pátku 27.11. do neděle 29.11. zakoupíte minimálně dva produkty od OLAPLEX, tak máte s kódem BLACKFRIDAY15 slevu 15%! Sleva platí i na vánoční balíčky a výhodné sety. A tady se to už vyplatí! Mají tam úžasné sady, jako třeba tuto, co vidíte na fotce. Tahle sada je prostě #musthave . Máte v ní kompletní péči a vaše vlasy dostanou jen tu nejlepší výživu na salonní úrovni.

OSTÉ BEAUTY

Už to budou asi dva roky, co jsem se poprvé setkala s kosmetikou značky OSTÉ a do teď jsem jí zůstala věrná. Tato kosmetika je přírodní a obsahuje za studena lisovaný bio kokosový olej z udržitelných zdrojů. Navíc se jedná o českou značku. A tu já ráda podpořím, protože stojí za to! Co byste měli rozhodně vyzkoušet, je například krém na ruce Extra kokos, balzám na rty Slaný karamel, nebo teď nově Vanilkový rohlíček, dále tělové máslo nebo skvělou hydratační kokosovou masku na vlasy. Určitě si značku zamilujete stejně jako já.

RENOVALITY

Nemohu opomenout ani moje milované Renovality! S nimi to táhnu asi už tři roky a stále nemám dost! Ať už se jedná o jejich bezkonkurenční pleťové oleje (já nedám dopustit na švestkový), doplňky stravy (renohair maximal je bomba pro vlasy!), parfémy do auta (např. Ozone) nebo nová tělová séra Crystal series (za mě je top Mandarinka!), s Renovality nešlápnete nikdy vedle. Navíc mají krásné Vánoční balíčky, tak určitě mrkněte!

REXALINE

A teď se dostávám k mé oblíbené skincare, kterou je už přes dva roky značka REXALINE. Pod rukama mi prošlo několik produktů a řada z nich se stala mými naprostými musthave v mojí skincare rutině a nedám na ně dopustit. Jedná se například o Delikátní enzymatický peeling z řady Derma, který je bez abrazivních částeček, je ve formě krému, a  masáží se promění v olej. Byť se to takto nemusí zdát, tak pleť skvěle vyčistí a mám ji úžasně hladkou. Dalším skvělým produktem je energizující  pleťové sérum Hydra Big Bang, které pleť po ránu "nakopne" a rozjasní. Nyní v zimních měsících se neobejdu bez super výživného krému Hydra-Dose Rich, který mou suchou pleť vyloženě zachrání a dodá jí pořádnou dávku hydratace díky duální kyselině hyaluronové, která jde až do hlubokých vrstev epidermis, ne jen na povrch. U hydratace ještě zůstanu - protože pokud vám něco okamžitě pleť "nakopne" pak je to hyperhydratační pleťová maska Hydra-Shock. A nemůžu zapomenout ani na oční krém Hydra-EyeZone, který oční okolí vyživí, projasní a zhydratuje. Navíc všechny produkty teď najdete na eshopu Sensualite.cz ve slevách!

RITUALS

Neznám nikoho, kdo by neměl rád produkty od Rituals! Já třeba miluju jejich sprchové pěny - na ty já nedám dopustit. Anebo body misty -  vždy mám pro osvěžení jeden v kabelce. Pokud bych si musela vybrat jednu kolekci, budu mít veliký problém, protože kteroukoli kolekci jsem měla, byla jsem spokojená. Ale ta poslední kolekce Amsterdam, tak ta se neskutečně povedla! Spojení tulipánů a citrusů je dokonalé! A ty obaly? Skvost. Loni byla nádherná vánoční kolekce Tsuru - pamatujete na jeřába? Taky krásná kolekce. Letos mi udělala radost i kolekce Jing svoji relaxační vůní. A asi takovou klasikou a stálicí je kolekce Namasté, která podle mě udělá radost vždy. Za mě je cokoli od Rituals dokonalý dárek pro maminku, sestru či kamarádku!

STORM

Tak, pánové! Já bych řekla, že každé ženě uděláte radost krásnými hodinkami. A špičkou je u nás rozhodně značka STORM. Já mám od nich několikery hodinky, a dokonce i nějaký šperk (prsten a řetízek na krk). Navíc Storm má ve svém portfoliu i kabelky a parfémy. Tak využijte aktuálních slev 20%, které běží do neděle 29.11. s vyberte své drahé něco krásného. Když už letošní rok nestál za nic, tak ať aspoň ty Vánoce za něco stojí :-) Přikládám nějaké svoje kousky, pro inspiraci!

WELEDA

V zimních měsících máme doma i pár oblíbenců od značky WELEDA. Jednak je to březový stimulující peeling povzbuzující pokožku, který svěže voní, kůži prokrví a je to skvělý pomocník v boji s celulitidou. Co má u nás čestné místo je dvojice krémů SKIN FOOD. Hutnější je perfektní na suchá a popraskaná chodidla, lehčí zase na tváře když mrzne. Letos Weleda přišla i s krásnou a nádherně voňavou zimní novinkou, resp. se Zimním setem, který má i moc pěkný obal. A takovou stálicí, která potěší vždy, je Mandlová řada. Je perfektní i pro citlivou pleť.

YVES ROCHER

A to nejlepší na konec! Každý rok se těším a jsem zároveň zvědavá, s jakou limitkou se Yves Roches vytasí. A letos mi prostě a jednoduše padla brada... 

Půlnoční plody, Zimní jablko a Magické Karité. To jsou nové vánoční limitky a neskutečně se povedly! Půlnoční plody mají příjemnou sladko-kyselou vůni. Zato Zimní jablko voní jako čerstvě upečený koláč se zkaramelizovanými jablíčky s vánočním kořením. Řada Magické Karité je velice jemná, čistá a obsahuje hlavně bambucké máslo. Nicméně tato řada je ze sběratelské edice! No a já nedám dopustit na krémy na ruce od Yver Rocher, takže za mě se vyplatí pořídit nějakou krásnou sadu :-) Ta se nikdy neztratí! Navíc až do 30.11. na webu běží slevy v rámci Black Friday, tak si běžte nějakou ulovit!


Pokud jste dočetli až sem, jste fakt dobří! Ale upřímně tedy ne jako já :-D Když nepočítám hodiny strávené nad výběrem fotek a hledáním linků, tak "jen" psaní tohoto článku a vkládání všeho sem na blog mi zabralo 7,5 hodiny. Nekecám. Nezdá se to, že? :-) A proto upřímně doufám, že vám tento opravdu dlouhý článek trochu pomohl a našli jste v něm inspiraci pro letošní Vánoce (a třeba nejen na Vánoce). Mně to pro vás bavilo psát, tak snad nebudu jediná, kdo to bude číst :-D Budu ráda za každý komentář, ať vím, že to má smysl :-* Děkuji za váš čas a mějte krásný den!

Ráďa 

© 2017 MOMMY BLOG.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky