REVOLUCE VE VAŘENÍ

20.12.2017

Jelikož mám doma teď už 3 chlapy, tak je vaření můj každodenní chléb. Nevím jak vy, ale já i když se snažím, tak mám vždy plný dřez nádobí :-D Ale díky "Pomalému hrnci s popisovatelným povrchem" značky Russell Hobbs, který mi věnovala společnost Spectrum Brands k vyzkoušení, je tomuto konec!

O tzv. pomalých hrncích jsem už slyšela, ale nikdo v rodině s nimi nikdy zkušenost neměl, takže jsem ani nevěděla, jak se s ním pracuje. Tento hrnec je ale přímo skvělý! Skládá se ze tří částí - "obal" (jak tomu říkám já neodborně - nebo také varná nádoba), vnitřní keramický hrnec o objemu 3,5l a skleněná poklice. Jak je z názvu patrné, je "popisovací" - tzn., že na jeho povrch můžete psát křídou, která je součástí balení. Můžete tam napsat, co zrovna vaříte, nebo "překvapeníííí" :-) Hrnec nepatří na plotýnku / vařič, ale hezky do zásuvky. Má protiskluzové nožičky, takže vám z pracovní desky v kuchyni určitě nesklouzne.

A teď k samotnému vaření. Vaření v pomalých hrncích se těší stále větší oblibě. Nejen, že všechny ingredience si zachovají potřebné živiny, co mají mít, ale tento typ vaření je hlavně zdravý, chutný a dá se říct, že bez práce! Stačí si připravit suroviny, dát je do hrnce a zapnout jej. Vařit můžete ve dvou režimech - LOW (7-8 hodin) nebo HIGH (3-4 hodiny). A to bez jakéhokoli míchání nebo hlídání, že vám obsah "uteče". Třešinkou nakonec je i funkce WARM, která zajistí uchování teploty pokrmu, než jej začnete servírovat.

Přímo na webové stránce značky RUSSELL HOBBS je i záložka s Recepty, což jsem uvítala (nevěděla jsem vůbec, jak mám v hrnci vařit). Takže můj první pokrm bylo dušené hovězí a bylo to naprosto skvělé! Maso jsem nejdřív na pánvičce nechala zatáhnout. Mezi tím jsem si oloupala a nakrájela 3 mrkve a 7 brambor - ty jsem dala na dno keramického hrnce. Na to jsem pak dala maso, které jsem osolila, zalila jsem vše 0,5l hovězího vývaru a trochou rajčatového protlaku. Nakonec jsem přidala 3 bobkové listy, nové koření a pár kuliček černého pepře. Nastavila jsem vaření na HIGH (abychom měli s Filípkem oběd) a bylo hotovo :-) Jídlo bylo hotové za cca 4 hodiny. Maso se krásně rozpadalo a víte, co bylo zajímavé? Brambory i mrkev byly měkké akorát (vůbec ne rozvařené, jak jsem se bála!). Pro mě záhada, jak to je možné!

Nicméně jsem z hrnce naprosto nadšená a už teď se těším, co vše v něm dokážu vykouzlit :-) Dají se v něm připravovat masa, ryby, polévky a dokonce i dezerty. Já tedy jednoznačně doporučuji! 

© 2017 MOMMY BLOG.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky