PRVNÍ VÍKEND BEZ DÍTĚTE

27.07.2017

S manželem jsme si řekli, že by nebylo špatné užít si ještě prodloužený víkend - jen tak spolu sami, bez Filípka - než se nám narodí druhý chlapeček. A tak jsme využili svatební dar - pobyt ve SPA Hotelu Lanterna v Beskydech :-)

Nedříve jsme byli plni obav z toho, jak to bude zvládat Filípek bez nás, i když u rodičů manžela, kam jela ještě i má mamka. A pak taky jaké to vůbec bez něj bude? 

Popravdě - víkend jsme si opravdu užili :-) Vyšlo nám krásné počasí, chodili jsme na procházky, do wellness, na masáž, na drink do místního baru (já pila samozřejmě nealko! :-D) a měli jsme štěstí, že partnerský hotel HORAL zrovna pořádal otvíračku letní terasy s grilováním, ochutnávkou vín apod. Takže jsme si dali i pěkně do nosu :-) Já pěkně rybičku na grilu, manžel halušky, jak se na Beskydy sluší a patří! Zkusila jsem si udělat vlastní frgál, a faaakt se mi povedl! :-) Pro chlapy měli připravenou i ochutnávku prémiových rumů, tak si to užil i muž. 

Nicméně přes všechny zážitky, procedury apod. jsme na Filího hodně mysleli a opravdu nám bylo smutno (přiznám se, že jsem si večer i poplakala - když se manžel sprchoval) :-) Jaké bylo překvapení, když jsme dorazili k rodičům za malým! Filípek byl úplně v pohodě a naprosto  nás ignoroval :-D To nás fakt dostalo... My mysleli, jak se k nám bude hrnout, bude samé "máma" a "táta" a ono prd, zlatá rybko :-D Otočil se zády a pokračoval v činnosti.

Takže teď vím, že opravdu nemusím mít strach ho na pár dní nechat u babiček :-) Je to šikovnej kluk! Nejspíš šikovnější než ubrečená máma :-)

PS: A manžel mě naprosto dojal - když jsem se ráno v neděli vzbudila, měla jsem na stole kytici s dárkem - byl totiž DEN MATEK :-) 

© 2017 MOMMY BLOG.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky