NOVINKY Z NUSPRING

23.07.2019

Pěkný den, krásky :-)

Jak to léto hezky začalo, tak je zase pryč, viďte?! Je to k vzteku. Ale snad bude brzy lépe! Prozatím tu mám pro Vás pár zajímavostí z e-shopu NUSPRING, které by se Vám mohly líbit.

O společnosti NUSPRING jsem Vám tu již dříve psala, ale opakování je matkou moudrosti :-) Takže pokud ji neznáte, určitě se podívejte na webové stránky www.nuspring.cz, protože se jedná o eshop, který se zabývá prodejem té nejlepší přírodní a bio kosmetiky (ale najdete zde samozřejmě nejen kosmetiku, ale i vše pro zdraví, domácnost, ...). Navštívit můžete i jejich showroom v Praze v ulici Belgická 27.

Já teď měla možnost vyzkoušet několik produktů od značek, o kterých jsem upřímně doteď neslyšela. A jsem moc ráda, že mi holky tyto značky doporučily! A o co se tedy jedná?

  • Zubní prášek s aktivním uhlím zn. GEORGANICS
  • Bambusový zubní kartáček zn. GEORGANICS
  • Bronzová láhev Mismatch z borosilikátového skla zn. EQUA
  • Ochranný a výživný balzám na rty zn. RESIBO
  • Bambusový kelímek Grand Rex zn. ECOFFEE CUP

A teď se mrkneme na jednotlivé výrobky zvlášť. Nebudu Vás tu ale zatěžovat specifiky daného produktu. Dám Vám ke každému produktu přímý link, kde se o nich dočtete detailní informace. Já Vám sem napíši jen můj pohled a moje zkušenosti :-)

Zubní prášek s aktivním uhlím zn. GEORGANICS

Upřímně, byla to moje naprosto první zkušenost s práškem s aktivním uhlím. Nevěděla jsem, co mám vlastně čekat. A jediné, co jsem věděla, bylo, že budu mít černou pusu :-D Prášek je vcelku jemně namletý, není v ústech nijak nepříjemný. Nepění jako zubní pasta, ale pusu jsem z něj měla černou teda solidně :-) Chuťově je cítit lehce po mátě, ale je také trošku slaná. To mi zpočátku lehce vadilo, ale je to jen o zvyku a za pár dní už jsem to nevnímala. Je potřeba po vyčištění pusu důkladně propláchnout, jinak se může stát, že Vám na kořenech u dásní zůstane troška tmavého povlaku jako mě po prvním vyčištění :-D Naštěstí sem si toho všimla a ještě zuby dočistila. Mohu říct, že mám po používání pocit více čistých a lesklých zubů, a s tím souvisí i pocit bělosti. Skrz větší účinky si ale ještě musím počkat. 

Bambusový zubní kartáček zn. GEORGANICS

Několik let jsem používala kartáčky zn. Curaprox, poslední dobou i sonický a teď jsem zkusila i bambusový. Pokud používáte manuální kartáček na zuby, tak mohu směle doporučit, abyste dali vale plastovým kartáčkům a přešli na bambusové. Štětinky jsou stejně jemné a komfortní, ale oproti plastovým šetříte životní prostředí a mmj. budete mít doma i designový kousek. Mně se teda strašně líbí a cenově je srovnatelný. Najdete jej ZDE.

Bronzová láhev Mismatch z borosilikátového skla zn. EQUA

Já jsem na pití strašnej lajdák, takže potřebuju trošku motivace :-) A pravda - krásná láhev a ještě k tomu v krásném obalu je veliká motivace! Takže když jsem uviděla tuto krásnou skleněnou lahve s bronzovými (pro mě rose gold) detily, tak jsem věděla, že musí být moje! A hned jsem si ji oblíbila. Snažím se ji (jako fakt!) každé ráno naplnit vodou (plus přidám občas domácí sirup) a dám si ji hned do kočárku, než vyjedu s klukama ven. Jako při větším shonu občas zapomenu, to jo. Ale určitě je to teď mnohem lepší :-) A hlavně je mi sympatické to, že je ze skla (plasty sbohem!), je tedy i hygieničtější než plast, dobře těsní a má skvělý obal (zatím mi ještě nespadla, ale vše je jednou poprvé!). A co vy? Líbí se Vám? Na ni i na další designy se můžete podívat ZDE.

Ochranný a výživný balzám na rty zn. RESIBO

Já jsem balzámový maniak, takže jsem se na tento těšila. A to i díky tomu, že obsahuje 99,5% přírodních složek! Balzám krásně rty vyživuje, hydratuje, chrání a náááádherně voní. Konzistencí mi připomíná trošku vazelínu, ale i v teplech mi teda neteče. Fakt super! Koukněte na něj ZDE.

Bambusový kelímek Grand Rex zn. ECOFFEE CUP

Doma mám několik keepcupů, ale všechny teda plastové. To se přiznávám... Ale díky tomu, že se v poslední době snažím víc přemýšlet o tom, co kupuji, jaký to má dopad na životní prostředí a na nás, tak jsem se rozhodla vyzkoušet tento bambusový. Schválně - co bude jinak oproti plastovému! A víte co je jinak? Asi nic! Uchovává dobře jak teplé, tak studené nápoje, neteče (ne teda, že bych nechala kelímek v kabelce se válet! To zas ne :-D), údržba je snadná, vypadá krásně a ještě je ECO :-) Takže za mě velký palec nahoru! Na něj i na další krasavce se můžete podívat ZDE.

Tak co - zaujal Vás některý produkt? Vyzkoušeli byste nějaký? Budu ráda za vše zpětné vazby a komentáře :-)

A já moc děkuji holkám z NUSPRING za projevenou důvěru a zaslání těchto skvělých produktů :-*

© 2017 MOMMY BLOG.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky