MÁTE DOMA ATTITUDE?

10.08.2019

Nevím, zda jste slyšeli/četli o firmě ATTITUDE. Já si jí všimla asi tak před rokem někde na internetu a nedávno jsem na ni narazila na e-shopu Lekarna.cz, kde často objednávám různé vitamíny, UM pro Kubíka apod. Takže jsem se chtěla na produkty podívat trošku víc na zoubek, protože mě některé produkty velice zaujaly.

Co / Kdo je Attitude?

Kanadská značka Attitude vyrábí své produkty pouze ze surovin, které jsou šetrné k lidskému zdraví a životnímu prostředí. Při jejich výrobě využívá výhradně obnovitelné zdroje a udržitelný způsob výroby. Všechny produkty jsou 100% bez nežádoucích látek, tzv. "worrry-free ingredients". Jsou baleny do snadno recyklovatelných obalů s originálním designem.

Attitude nabízí např. kosmetiku pro budoucí maminky, malé děti i celou rodinu. V sortimentu Attitude lze také nalézt prostředky pro péči o domácnost.

Produkty Attitude mají certifikaci EcoLogo. Veškeré nabízené kosmetické produkty jsou hypoalergenní, mají minimální obsah alergenů. Vůně pocházejí výhradně z přírodních zdrojů Z rozsáhlých výzkumů a analýz vychází, že jsou absolutně bezpečné pro citlivou pokožku. Produkty nejsou testovány na zvířatech a všechny jsou veganské - to znamená bez živočišných složek. ATTITUDE je členem programu PETA (People for the Ethical Treatment of Animals), největší neziskové organizace bojující za práva zvířat na světě. Těhotenská řada Blooming Belly a mýdla na ruce Super leaves navíc mají certifikaci EWG (Environmental Working Group). Složky obsažené v Super leaves produktech zamezují vstřebávání škodlivin z ovzduší a detoxikují pokožku.

Co jsem vyzkoušela od této značky?

Jak vidíte, značka má v portfoliu opravdu hodně věcí, takže jsem se rozhodla vyzkoušet více méně ode všeho něco :-) Postupně Vám napíši pár řádek ke všem testovaným produktům, ale kliknutím na příslušný prolink Vás nasměruji přímo na daný produkt na e-shopu, kde se o něm dozvíte takové ty úvodní informace, kterými Vás tu nebudu zatěžovat a raději sem napíši moji/naši zkušenost. Tak jdeme na to!

Prací gel a aviváž 2v1 s vůní Mountain Essentials

Líbí se mi, že je to přípravek 2v1 a nemusím dávat zvlášť gel a zvlášť aviváž. Aspoň se neruší vůně! Barva je takové průhledně zlatavá a vůně naprosto nádherná! Velice jemná, ale krásná. A to tak, že ani manželovi nevadí, když mu gelem vyperu košili do práce :-) Prádlo je hezky provoněné, měkké a svěží. Velice jsem si gel oblíbila a určitě budu kupovat nadále! Najdete ho ZDE.

Odstraňovač skvrn na dětské prádlo s rozprašovačem

Nebudu chodit kolem horké kaše. Pokud se stane nehoda, našplícháte sprejem dané místo a dáte vyprat, je to ok. Ale pokud chcete již zaprané skvrny odstranit, tak tímto to bohužel nepůjde. Zkoušela jsem takto odstranit tričko od rajčatové omáčky (které už bylo 1x prané po nehodě), a i přes notnou dávku spreje to se skvrnami nic neudělalo. Ale jak píšu - pokud nastříkáte sprej IHNED a dáte prát, je to OK :-) Najdete ho ZDE.

Prostředek na mytí nádobí s vůní zeleného jablka a bazalky

Tak tímto bych mohla mýt nádobí pořád! I když ho nyní výlučně používám na dětské lahvičky, savičky a nádobí. Božská vůně, přípravek skvěle čistí, jen je trošku víc tekutý. Tak musím hlídat, abych jím zbytečně neplýtvala. Co je pro mě ale veliké plus - lahvičky pro UM mi přijdou, že prostě tak nějak smrdí, a to je mohu čistit čímkoli... Prostě tam to mlíko pořád cítím (a mě to bohužel smrdí). Ale co jsem začala používat tento prostředek, je smrad pryč! Takže tady veeeliký palec nahoru! Najdete ho ZDE.

Dětské pěnivé mýdlo na ruce s vůní vanilky a hrušky

Tak to se stalo naším musthave. Nejen kluci si to mýdlo zamilovali, ale přistihla jsem se, že jim ho tak nějak automaticky "kradu" i já :-D Dokonce i muž přisvědčil, že fakt krásně voní. A co si budem, pěnová konzistence je prostě super! Takže za nás 3x ANO! Najdete ho ZDE.

Dětská mycí pěna 2v1 s vůní hruškové šťávy

Opět parádní věcička, kterou budeme kupovat dál a dál. Tak zaprvé - opět pecka vůně. Za druhé - naše oblíbená pěnová konzistence. Za třetí - neštípe v očích. Za čtvrté - krásně pění. Za páté - zanechává pokožku jemně provoněnou. Spokojenost! Najdete ji ZDE.

100% Minerální ochranná tyčinka na obličej a rty SPF 30

Jelikož v létě sem tam trpím na opary (asi ze sluníčka), tak vítám cokoli s SPF na rty. Tato tyčinka je multifunkční, mohu ji použít na jakoukoli část obličeje, kterou potřebuji akutně ochránit a nemusím s sebou v kabelce tahat krém ve stresu, že mi třeba vyteče. Tyčinka je pevná, vysouvací. Jen dejte bacha - zanechává bílý film, který musíte prostě rozetřít. Pak už je to v cajku. Je naprosto bez vůně, což mi nijak nevadí. Takže jako takový expres pomocník rozhodně dobrý a nosím ho s sebou v kabelce, když jsem na cestách. Najdete ji ZDE.

Dětská 100% minerální ochranná tyčinka na obličej a rty SPF 30

Tak tady platí naprosto to stejné, co u výše uvedené tyčinky jen s tím rozdílem, že tato je určena pro děti :-) Najdete ji ZDE.

Hydratační měsíčkový gel po opalování s vůní máty a okurky

Nejen sluneční ochrana je důležitá, ale i ta "po sluníčková". Tento gel je velice jemný, svěže vonící a rychle se vstřebává. Je velice komfortní a pokožka je hezky zklidněná, vláčná a nelepí. Najdete ho ZDE.

Takže toto jsou moje/naše poznatky s produkty značky ATTITUDE. Mám ještě pár věcí, co budu chtít zkusit. A tím, že jsem měla vesměs velice pozitivní zkušenost, tak do toho ráda půjdu! A co vy? Už jste něco zkoušeli? Napište mi Vaše doporučení, co mám ještě zkusit :-)

© 2017 MOMMY BLOG.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky