LINTEO BABY

10.06.2018

Když jsem dostala možnost otestovat produkty české prémiové značky LINTEO, tak jsem neváhala. Značku Linteo jsem používala, už když se narodil Filípek, takže jsem se spíš těšila, že vyzkoušíme něco nového. A co vše jsme zkusili? Pojďme se na to společně podívat.

DĚTSKÉ PŘEBALOVACÍ PODLOŽKY - podložky o velikosti 60x60 jsou na přebalování dostačující (co se velikosti týká) a velice praktické jsou na cesty, protože se dají velice dobře složit. Mají design typický pro značku Linteo (mám na mysli ty ptáčky), jsou dobře savé, jsou na omak příjemné (a vizuálně jakoby "prošívané") a vatová výplň se hned neodrbává jak u některých jiných značek. Já mám tyto podložky v přebalovací tašce a oblíbila jsem si je. Tím, že rozměr není právě nijak obrovský, jsou podložky ideální na cestování. Za mě super.

DĚTSKÉ VLHČENÉ UBROUSKY SOFT & CREAM - tyto ubrousky znám velice dobře, protože jsou jedním ze tří produktů Linteo Baby, které používám už víc jak 2 roky a jsem s nimi maximálně spokojená. Jsou vlhčené tak akorát, nedráždí, jsou jemně voňavé a u nás se používají denně :-) Jsou napuštěné pečujícím mlékem s obsahem extraktu měsíčku lékařského, takže o dětskou pokožku hezky pečuje. Dám vám takový malý "shopping tip" - v prodejnách Albert je často mívají v akci - balení ubrousků se 72ks stojí 20 Kč. Takže já je kupuju třeba po 10-ti baleních :-D Jako fakt. Takže směle do toho :-)

DĚTSKÉ VLHČENÉ UBROUSKY PURE & FRESH - a toto je druhý ze tří produktů, které mám už léta vyzkoušený. Na tomto balení oceňuji ten plastový uzávěr. U nich se mi nestává, že bych je blbě zalepila a vrchní ubrousky by oschly (jako u těch klasických - lepivých). Tyto ubrousky obsahují mléko s výtažky z aloe vera. Takže i tyto jsou pečující a nedráždí pokožku miminek. Mimo to jsou jemnější než ty Soft & Cream (nebo se mi to aspoň zdá). A opět i tyto mívají v Albertu v akci - 4balení mají za 100Kč. Takže taky paráda!

DĚTSKÉ VLČENÉ UBROUSKY ULTRA SENSITIVE - tyto ubrousky obsahují tzv. "newborn formuli", takže jsou velice vhodné i pro čerstvě narozená miminka. Jsou opravdu velice jemné, s příjemnou vůní, takže by miminko mělo mít s těmito ubrousky přímo královskou péči. Příjemně mě překvapily, takže když na ně narazím, tak je ráda koupím :-) Jen jsem je třeba v Albertu ještě neviděla :-(

VLHČENÝ TOALETNÍ PAPÍR - toto byla moje první zkušenost s vlhčeným toaletním papírem. Respektive to testoval Filípek :-D Papír obsahuje extrakt z dubové kůry a také panthenol. Takže mmj. pokožku ošetřuje a chrání. Sympatické mi je to, že tím, že je to papír vlhčený, se zadeček prostě dobře utírá. A nemáte pocit jak u klasického toaleťáku, že jím dítěti zadeček "drhnete". Jen chci upozornit, že i když je vlhčený, tak je oproti klasickým vlhčeným ubrouskům mnohem pevnější. Ale myslím, že pro děti, které začínají chodit na klasický záchod či nočník je to super věc. Palec nahoru!

DĚTSKÉ VATOVÉ TYČINKY DO UŠÍ - tak, a toto je ten třetí produkt, který používám už od narození Fildy. Když byl miminko, tak jsem nechtěla používat klasické vatové tyčinky. Bála jsem se, abych ho tím nepíchla. S těmito buclatými jsem byla prostě v klidu. A používám je dodnes jak u Filípka, tak u Kubíčka a jsem maximálně spokojená.

PLEŤOVÝ KRÉM S BIO MĚSÍČKEM LÉKAŘSKÝM - krém obsahuje mmj. mandlový a meruňkový olej, které dětskou pokožku hydratují, chrání a regenerují. K tomu krém navíc krásně voní! Texturou je trošku hutnější, ale krásně se vstřebává a zanechává dětskou pokožku hydratovanou a vláčnou. Používám ho na cestách, protože je v sympatickém 75ml balení a vejde se všude.

TĚLOVÉ MLÉKO S BIO MĚSÍČKEM LÉKAŘSKÝM - tak tohle je brácha pleťového krému. Voní stejně, jen obsahuje navíc i bambucké máslo. Je v 250ml balení, takže ho mám taky na cestování (a taky i proto, aby stejně klukům vonělo tělíčko a obličejík). Textura je jemnější než u pleťového krému - je to jak klasické tělové mléko - tekutější. Rychle se vstřebává a pokožka je krásně vláčná, hebká a voňavá. U mléka je škoda, že nedělají třeba nějaké velké balení (třeba 500ml) s pumpičkou - to by se mi hodilo na doma :-)

VATOVÉ ODLIČOVACÍ POLŠTÁŘKY - není polštářek jako polštářek. Už se mi stalo, že jsem si koupila nějaké balení polštářků, a byla jsem z nich akorát naštvaná, protože nešly dobře oddělit od sebe, vata se na sebe navzájem "lepila" a polštářek se rozjížděl. Tyto polštářky od Lintea jsou ale super. Nejen, že se krásně oddělují, ale jsou dobře savé, jsou ze 100% bavlny, takže nejen, že odličovaní jde jedna báseň (spolu s dobrým odličovačem), ale i odlakování nehtů je dobré. Všimla jsem si, že pokud nemám polštářky se 100% bavlnou, tak se lak rozmudlá po prstech, a to fakt nechcete... Jo a při odlakování se mi nestává, že by se z polštářků tahala ta vata. Prostě drží tvar (viz. foto). Takže tyto rozhodně vyzkoušejte!

ODLIČOVACÍ VLHČENÉ UBROUSKY - ubrousky obsahují extrakt z heřmánku a aloe vera pro zklidnění pokožky a jemné čistící mléko pro zjemnění pokožky. Poradí si i s voděodolnou řasenkou - to mám několikrát vyzkoušeno! A make-up s ním v pohodě odlíčíte. Akorát já na odličování ubrouskama nejsem zvyklá a prostě si nezvyknu. Respektive ne doma. Doma mám svý "rituály" a těch se prostě nevzdám. Ale ubrousky beru s sebou, když jedu někam přes noc (třeba pracovně) a nechci tahat milion kosmetiky. Pak jsou tyto ubrousky skvělou volbou. Svůj úkol splní a vejdou se i do kabelky, když na věc přijde.

Pokud kosmetiku LINTEO neznáte, tak doporučuju vyzkoušet. Nejen, že je to česká značka (a já ráda podporuju naše firmy), ale je opravdu kvalitní a za dostupné ceny. A když natrefíte na produkty v akci, tak jsou fakt za pusu :-) Mrkněte do regálů v Albertu, Tescu, TETA drogerii apod. a vyzkoušejte. Nebudete zklamaní :-*

© 2017 MOMMY BLOG.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky