JAKÉ HIGHENDY ZA TO STOJÍ A KDE KLIDNĚ MŮŽETE SÁHNOUT PO LEVNĚJŠÍ ALTERNATIVĚ?

19.05.2022

Snad každá z nás ve skrytu duše touží mít doma nějaký ten vysněný, drahý, high-end produkt. Ale buď jsou některé kousky opravdu mimo naše možnosti, nebo by možná i prostor v peněžence byl, ale nejsme si jisté, zda za ty peníze opravdu stojí a není to jen naleštěná bída. Rozhodla jsem se ve spolupráci s e-shopem ELNINO.CZ nějaké ty dražší kousky vyzkoušet, zda se vyplatí investovat, nebo klidně stačí zajít do drogerky.

Vybrala jsem základní produkty pro běžný denní look. Prostě kousky, které denně používáme:

  • make-up, 
  • korektor, 
  • bronzer, 
  • tvářenku, 
  • řasenku, 
  • tužku na obočí, 
  • linky,
  • rtěnku (lépe řečeno tint).

A jak to dopadlo?


Hydratační Make-up MAC Cosmetics Waterweight SPF30 Foundation, odstín NW15

Make-up je velmi lehký, snadno se aplikuje, kryje lehce, ale dá se vrstvit. Nezalézá do vrásek, nedrolí se, neoxiduje na pleti. Na jaro/léto je za mě ideální. Krásně pleť sjednotí, nezatíží ji a ochranný faktor SPF30 je taky vítaný. Já jej aplikuji beautyblenderem a jsem tedy maximálně spokojená. Na pleti je velice přirozený a rozhodně nedělá efekt masky. Tady za mě není o čem - rozhodně ano!

Korektor L'oréal True Match, odstín 3N Creamy Beige

Jedná se o lehký korektor, který nevytvoří krustu, poměrně dobře kryje a jelikož obsahuje mikroskopické třpytky, projasní krásně oční okolí. Za tuhle cenu je parádní a já jsem spokojená.

Bronzer Christian Dior Forever Natural Bronze - odstín Soft Bronze

Tento bronzer jsem si moc přála - asi už jen kvůli jeho luxusnímu obalu a embosu :D A naštěstí mě nezklamal. Je velice jemně namletý, krásně pigmentovaný, lehoučký, úžasně projasní a natónuje pleť a vydrží celý den. Obsahuje navíc 95% složek minerálního původu, květ z divoké macešky a uchovává hydrataci pokožky. Je to nádherný kousek, za který se ve svém beauy arsenálu nebudete muset stydět.  

Tvářenka Clinique Blushing Blush, odstín 107 Sunset Glow

Náádherný odstín i obal! To je první, co mě napadne, když na tuhle tvářenku koukám. Ano, ten zrcátkový efekt na přední straně je ale i nepraktický - protože je na něm vidět každý otisk, každá šmouha, prostě všechno. Ale ten obsah... dokonalý jemně švestkový odstín s jemnými třpytkami jsem si zamilovala na první dobrou. Součástí balení je i štětec, který je naprosto v pohodě - lze s ním tvářenku aplikovat bez problému (tudíž nejedná se o štětec, který byste nejradši vyhodili, jak to často bývá :D ). 

Řasenka PUPA Vamp

Tady jsem docela na vážkách. Řasenka je docela vyhajpovaná, má velikou základnu fanoušků a já asi půjdu trochu proti proudu. Nejsem z ní kdovíjak odvázaná. Má být objemová a měla by udělat dojem umělých řas. Já vám nevím, ale nepřijde mi to jako kdo ví co. Na můj vkus je docela mokrá (takže možná, až mi trošku vyschne, bude to lepší - stejný problém jsem měla u řasenky od Benefitu u BadGalBang), nepřijde mi, že by řasy byly extra objemné, natož aby vytvořily efekt umělých řas. Já bych do ní znova nešla. Raději pořídím v drogerce Sky High od Maybelline :)

Tužka na obočí Christian Dior - Diorshow Brow Ultra Fine, odstín 001 brown

Mikrotužky tohoto typu miluju! A tahle není výjimkou. Precizní tužka je tvrdá tak akorát, vykreslí jemné chloupky a ze zadní strany má schovaný kartáček/spirálku. Ano, jasně. I v drogerce se najdou stejně kvalitní tužky za zlomek ceny, ale tahle rozhodně není špatná, pokud ji chcete zkusit a nebude Vás iritovat cena :)

Tint na rty Christian Dior - DIOR Addict Lip Tattoo, odstín 251 Natural Peach

Nebyla to zrovna láska na první pohled...Ale nakonec jsme se sblížily :D Když jsem ji měla poprvé, tak jsem měla pocit, že mi rty vysušuje a udělaly se mi na rtech i šupinky. Nechala jsem ji tedy chvíli být. Po cca měsíci jsem ji znova vytáhla. Před aplikací jsem na rty dala balzámek, nechala ho vstřebat, a až pak dala tento tint. Není to klasická rtěnka/lesk. Je to něco mezi leskem a vodičkou. Rychle se do rtů vpije a máte pocit, že na rtech nemáte ani "ň". V tom je to kouzlo. Máte rty lehce zbarvené, ale rty vypadají tak přirozeně, jako by to byla Vaše barva rtů. Tint nebarví, nerozpíjí se, jen si dejte pozor na to vysušování. Balzám velmi pomohl, protože pak už jsem rty měla v naprosté pohodě a po šupinkách nebylo ani stopy.

Tekuté linky na oči Christian Dior - Diorshow on stage liner, odstín Vinyl Black

Tak tohle už nikdy. Linky jsou za mě propadák a asi jedny z těch opravdu horších, co jsem kdy měla. Hrot je sice precizní, dá se s ním vykouzlit jak tenký ocásek, tak silnější linka. Ale problém je v pigmentaci. Místo syté černé je to spíš tmavě šedá. Navíc pořádně nedrží, otírá se a trochu mi dráždila oči. Za tu cenu myslím, že bych našla u jiných high-end značek lepší kousek (třeba novinková linka od Benefitu, They're Real! Xtreme Precision Liner, nebo jejé starší kolega Roller Liner. Pokud se jedná o drogerkové linky, tak s klidným srdcem doporučím od Maybelline Hyper Precise All Day nebo Maybelline HyperEasy, anebo od Dermacolu Precise Eye Maker.

Jsem ráda, že jsem díky ELNINO.CZ mohla zkusit tyhle kousky a jsem moc ráda, že mi většina sedla. Ano, u každého ze zmíněných produktů bych z fleku našla vhodnou alternativu v drogerii za zlomek ceny. Ale o tomhle tento článek není.

A to mě přivádí k otázce - zajímalo by Vás porovnání high endů a produtků z drogerek? Takový malý battle?

Dejte mi vědět! A zatím se mějte krásně.

Radka

© 2017 MOMMY BLOG.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky