Dětský pudink Amylík

28.11.2017

Často přemýšlím, co mám Fildovi udělat ke svačině. Dopoledne dávám třeba nějaký jogurt, tvaroh, pribináčka apod., odpoledne zase ovoce (nebo naopak - záleží, co snídal). A vaření pudinků jsem se zatím vyhýbala, resp. mi přišlo, že na pudinky je ještě čas. Ale dostal se ke mně vyloženě pudink pro děti, o kterém jsem doteď netušila, že existuje! Je to AMYLÍK od české firmy Amylon

Amylon má víc jak 100-letou tradici, což je mi sympatické :-) Firma vyrábí hodně, ale opravdu hodně produktů (pudinky, panacotty, vanilkové cukry, skořicové cukry, prášky do pečiva, a různé sypké směsi - na palačinky, knedlíky, bramborové placky, kakaové řezy, ...). A přijdou si na své i milovníci BIO produktů, protože hodně z nich je právě v kvalitě BIO a též mají i veganské výrobky.

Trošku jsem odbočila od toho pudinku, že :-) Takže! Pudink Amylík je vhodný pro děti právě proto, že je bez přidaných barviv, bez lepku a obsahuje přidaný vápník. Vaří se úplně normálně jako každý jiný pudink. A chutná fakt dobře. Filí si na něm moc pochutnal! A nebojte - ty lentilky byly jen na ozdobu kvůli fotce - ty jsem snědla já :-D

Produkty od zn. Amylon můžete koupit buď na jejich e-shopu, nebo v Globusu či Penny Marketu.

© 2017 MOMMY BLOG.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky