CHCETE BÝT MISTREM V GRILOVÁNÍ? ŽÁDNÝ PROBLÉM!

30.01.2021

Nemusíte mít k tomu koneckonců ani dům se zahradou! Grilovat se dá přeci i na balkoně, terase, ale i v kuchyni na kvalitní pánvi! Stačí k tomu tak málo - skvělé maso, vhodně zvolené koření, nějaká dobrá omáčka a pití, které tomu dodá pomyslnou třešničku na dortu. A 90% z toho všeho najdete na jednom místě, kterým je GRILCENTRUM.CZ !

Já měla možnost vyzkoušet pár věcí z toho e-shopu a ráda bych se s Vámi o své dojmy podělila. Nejprve bych ráda zmínila, že na e-shopu GRILCENTRUM.CZ najdete jak grily, tak tak sektorové kuchyně s vestavěnými grily, ale např. i suroviny pro grilování včetně nápojů nebo dokonce i svíčky. A co jsem měla možnost zkusit/ochutnat já?

Sušené maso JERKY zná snad každý. Na trhu je spousta druhů a i já jsem jich už několik ochutnala, protože je mám docela ráda. Z Grilcentrum.cz jsem měla možnost ochutnat Krůtí, Hovězí s pepřem a Vepřové. V balení nenajdete žádné maličké kousky, ale velké kusy masa. Mně nejvíc chutnalo ostřejší hovězí (díky pepři), pak jemné Krůtí a nakonec Vepřové. Ale všechny byly opravdu chutné. Záleží na preferencích každého, co má rád. Já jsem klasický "masožravec", takže mi dejte maso a já budu spokojená :-)

A jako by to snad věděli, tak mi poslali směs soli s kořením na maso od zn. WEBER a pak pálivou BBQ omáčku se zauzenou hořčicí. A abych si to mohla, jak se patří, vychutnat, koupila jsem si irský rib eye steak! Pa-ne-bo-že! To byla ale dobrota!!!! Směs soli a koření dodala masu skvělou chuť (ve směsi najdete sůl, cukr, česnek, cibuli, papriku a kurkumu). Na e-shopu ji najdete pod názvem SEASONING SALT. A k takto skvěle vychucenému masu perfektně ladila i omáčka SMOKY MUSTARD BBQ SAUCE, která byla příjemně pálivá, cítila jsem tam nejen klasické bbq koření, ale i hořčici a vše bylo zahaleno jemnou zauzenou chutí. Pálivost byla, jak jsem psala, příjemná. Uvádí, že je to stupeň 4 z 12. Upřímně, stupeň 12 bych asi ochutnat nechtěla :-D Než jsem omáčku otevřela, tak jsem na ni byla zvědavá, protože klasické bbq omáčky nejsou můj šálek kávy. Preferuji spíše chilli nebo sladko-kyselé. Ale tato je díky zauzené hořčici opravdu delikátní.

A co by bylo jídlo bez dobrého pití? Pokud milujete červená vína, tak musíte zkusit italské víno PRIMITIVO z oblasti Puglia. Už jsem přímo tohle několikrát měla (v Brně ho totiž prodává jedna moje oblíbená restaurace :-)), takže jsem věděla, že tady vedle nešlápnu a bude k masu hezky ladit. A nemýlila jsem se! Primitivo je nádherné víno rubínové barvy s jemnou tříslovinkou a s ovocnými tóny. I když to nepotřebuje, klidně ho nechte se v karafě nadechnout a bude ještě o něco lepší. Já ho miluji jak k červeným masům, ale i jen tak, když si udělám talíř s mými oblíbenými sušenými šunkami, salámky, s různými druhy sýrů a s ovocem.

A protože jsem si maso dělala sama k obědu a chtěla jsem si to udělat hezký, zapálila jsem si k tomu vonnou svíčku WOODWICK Smoked Jasmine, kterou mám rovněž z e-shopu Grilcentrum.cz. Svíčky WoodWick jsou jedinečné v tom, že mají dřevěný knot, který po zapálení evokují zvuk praskání ohně v krbu. Tento typ svíček doma milujeme a já je kupuji celkem pravidelně. Navíc tato vůně jasmínu s příměsi kouře je nádherná. Není tak sladká, protože kouř jí dodá takovou "surovost", provoní i větší prostor a prohořívá krásně celá (nemusíte se bát, že by vám na krajích zbyly kusy vosku).

Tímto bych chtěla poděkovat e-shopu GRILCENTRUM.CZ za krásnou zásilku, kterou se mi trefili naprosto do vkusu a není jediná věc, kterou bych měnila. Vlastně ano - příště prosím celý karton Primitiva :-D :-*

© 2017 MOMMY BLOG.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky