ASTRATEX – PRÁDLO, KTERÉ SEDÍ!

20.06.2020

Milé dámy,

mám tu článek speciálně pro vás :-) Ale pokud by si jej chtěl přečíst i nějaký muž (třeba pro inspiraci), jedině dobře! Rozepíši se zde totiž o tom, že i přes internet se dá koupit krásné a skvěle padnoucí spodní prádlo, a to ve všech možných (i nemožných) velikostech! Někteří již tuší - ano, jedná se o ASTRATEX.CZ.

Pevně věřím, že e-shop www.astratex.cz dobře znáte. Protože kdo by neznal jejich tvář Ivu Kubelkovou, se kterou v TV běží i reklama! Já jsem donedávna Astratex znala hlavně skrz kamarádky, které mají opravdu veliká prsa, a špatně se jim shání spodní prádlo. Nu a zde nikdy nebyl problém najít jakoukoli velikost. Já jsem si před dětmi i nyní kupovala prádlo klasicky v obchodech a upřímně jsem si prádlo na e-shopu nekupovala z důvodu, že jsem se bála, že mi prostě nesedne a budu muset zboží vracet (a tyto obstrukce mě prostě nebaví). Ale člověk míní a karanténa mění. V této nelehké době byly klasické nákupy tabu, a tak jsem i já vykročila ze své "komfortní zóny" a rozhodla jsem se, že to zkusím taky. A jak můj výběr dopadl?

Co musím vyzdvihnout, je široký výběr prádla (nejen prádla!), perfektní řazení, snadná filtrace... Ale co je asi hlavní, je průvodce velikostmi. Když jsem vybírala podprsenky, tak jsem si upřímně nebyla jistá, jakou velikost vybrat. Naštěstí díky jejich průvodci, který vás krok po kroku navede co a jak změřit, na vás po vypsání potřebných obvodů vyskočí finální velikost. Podle tohoto jsem si tedy svoji velikost zvolila (80B) a objednala. A rovnou jsem si vybrala 3 různé typy podprsenek, abych zkusila, zda všechny budou opravdu sedět! Byly to nevyztužená braletka Jackie, vyztužená Mica a push-up Itala. A všechny sedí naprosto fantasticky!!!! Ke každé podprsence jsem vybrala i kalhotky, ale nechala jsem se zlákat i pyžamem Ginny a plavkama Paige... tak se na to všechno jdeme kouknout :-)

JACKIE BRALETTE & BRAZILKY MAIA INVISIBLE

Braletka Jackie je z krásně jemného krajkového materiálu. A i když může působit lehce "sportovně", krajky jí dodají na ženskosti a smyslnosti. Vnitřní strana je "podšitá", takže krajky na kůži necítíte. Je velice komfortní! Hezky mi sedí, prsa drží kde mají a mohu si ji vzít pod tričko, košili, šaty... jakkoli. Líbí se mi i decentní aplikace ve středu podprsenky - ten malý odznáček se značkou.

Brazilky Maia Invisible jsou z přední strany "bezešvé", hlaďoučké, takřka neviditelné. Zadní strana je celá krajková, takže v nich zadeček vypadá fakt dobře :-) Krásně se nosí a třeba pod šatama je vůbec necítíte.

MICA IVORY

Tento něžný krajkový set v barvě Ivory je kouzelný. Podprsenka MICA je vyztužená, ale nečekejte žádný extra push-up efekt. Jen takové to "zpevnění" a lehké nadzdvihnutí.  Každopádně tato podprsenka dělá hezká, krásná prsa. Přirozená. Má ozdobnou krajku, zajímavě řešená ramínka, krásný detail v podobě rosegold čtyřlístku uprostřed prsou (a tento najdete i na kalhotkách). Kalhotky jsem vybrala brazilky, protože tento střih mám asi nejraději a lichotí dámskému zadečku. Líbí se mi neotřele řešená zadní část kalhotek - takový průstřih, krajková část + ten přívěsek. No koukněte samy, holky!

LUXUSNÍ SET ITALA

A tady se už dostávám k pořádnému "dělu"! Tato push-up podprsenka totiž s drobnějším poprsím udělá hotový zázrak. Já se svou velikostí 80B si nemůžu moc vyskakovat a sen o žlábku se po dětech stal minulostí. Ale ne s touto podprsenkou! Je skvěle řešená a díky "push-up" i krajce přecházející do ramínek mi vytvoří sexy žlábek a prsa vypadají minimálně o jedno číslo větší a opravdu sexy.

Kalhotky k podprsence jsem si vybrala klasické. A nelituji. Jsou trošku pevnější v pase, takže bych možná pro svůj komfort příště zvolila M místo své obvyklé velikosti S, ale ničemu to nevadí. Jsou celokrajkové, zepředu podšité, s drobnou zlatou ozdobou nahoře uprostřed. Vypadají opravdu luxusně.

PLAVKY PAIGE

Tady jsem se trefila do černého, a to nemluvím jen o barvě :-) Jednodílné plavky  jsem chtěla, takže pro mě byl výběr docela jednoduchý. Měla jsem asi 3 favority, ale protože moje velikost byla jen u těchto, vzala jsem tyto. Líbilo se mi na nich jejich netradiční řešení - průsvitné průstřihy, které plavkám dodají šmrnc. Vypadají elegantně, rafinovaně, zajímavě a možná i trošku sexy :-) Košíčky nejsou push-up, nemají ani žádné extra vyztužení (ani takové ty extra polštářky nadzdvihující prsa). Takže by měly teoreticky i rychle schnout :-) Každopádně se už těším, až si je vezmu k bazénu!

PYŽAMO GINNY

Posledním kouskem, který jsem si u Astratexu objednala, bylo krátké pyžamo GINNY. Líbil se mi zajímavý střih nohaviček (takové netypické průstřihy na stehnech), zvlněná ramínka, ale i barva (taková trošku "retro"). Materiál je 100% bavlna a je velice příjemný. Na e-shopu mají i variantu s dlouhými nohavicemi a já už teď přemýšlím, že si je objednám na zimu :-)

A mě by zajímalo, jestli se Vám můj výběr líbí (případně co z toho byste si vybraly klidně taky) a zda nakupujete spodní prádlo taky na e-shopech?

Pokud si chcete udělat na ASTRATEXU radost, využijte slevový kód MOMMYBLOG10, se kterým ušetříte 10%. Protože každá korunka se počítá je třeba si udělat radost :-) Sleva je platná zatím do 30.6.2020. Nezapomeňte, že na Astratexu najdete také sportovní oblečení, klasické oblečení ale i něco pro pány a děti. Takže si vybere celá rodina.

© 2017 MOMMY BLOG.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky